IDL-BNC @ IDRC >
IDRC / CRDI >
IDRC Research Results / Résultats de recherches du CRDI >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10625/500

Title: Impact des blocs scientifiques sur le choix d'option d'études des élèves de la 9ième de l'enseignement fondamental du Mali
Authors: Institut pédagogique national, Division de la recherche et des innovations pédagogiques
Touré, H.
Ky, A.
Coulibaly, N.F.
Keita, I.
Inaborchad, A.A.
Keywords: ENSEIGNEMENT DES SCIENCES
EDUCATION DE BASE
INNOVATIONS PEDAGOGIQUES
MALI
EVALUATION DE PROGRAMMES
LABORATOIRES
RESULTATS DE RECHERCHE
ANALYSE DES DONNEES
Issue Date: 1990
Publisher: IPN, Bamako, ML
URI: http://hdl.handle.net/10625/500
Project Number: 850275
Project Title: Évaluation de la réforme de l'éducation au Mali
Document Delivery: To enquire about document delivery, contact the IDRC Library : reference@idrc.ca or 613-696-2578 / Pour plus de renseignements sur la livraison de documents, communiquer avec la bibliothèque du CRDI : reference@idrc.ca ou 613-696-2578
Appears in Collections:1990s / Années 1990
IDRC Research Results / Résultats de recherches du CRDI
Social Sciences Division / Division des sciences sociales

Files in This Item:

File Description SizeFormat
19073.pdf
6.44 MBAdobe PDF
IDRC staff can log in using their network password; non-IDRC staff can request this document.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback